fredag 23 december 2011

Jul PA

Heelluu readerzz <3

Tänkte bara dela med mig av att jag igår 17.00 hade intervju med Haket. Mycket trevligt och givande, fick svar på alla mina 5 frågor, tog väl en 10 min men det behövs inte mer! Blev även bjuden på kaffe av Tommy(?) i baren samt mingla lite med stammisarna, riktigt trevliga, speciellt Maggan (63 år) som tydligen ska ha haft en rövarfylla häromveckan som alla snicksnackade om.

Snacka om en family stämning det var där. Riktigt myzigt. Nä nu såhär dagen innan julafton, tänkte ja få ner intervjun i skriftlig form då den fortfarande är fresh i minnet, samt kanske spåna lite på hur jag ska skriva om båstadsträffen och Pridefestivalen i mitt arbete. Riktigt oklart på nätet står inte vad det är utan mer vad man ska göra för att anmäla sig??? IRRITERANDeeeee.

Japp, allt för mig!

God Juuuuul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar